1. Home
  2. Pridávanie testov
  3. 5. Nastavenie prístupov pre vedúceho

5. Nastavenie prístupov pre vedúceho

Pre Vedúceho musíme teraz nastaviť, aby sa po prihlásení do systému dostal k výsledkom svojich zamestnancov.

Použijeme opäť ľavé menu, konkrétne „Nastavenia“ a tam si rozklikneme „Menu Editor Pro“.

Po otvorení pokračujeme na kolonku „Choose users…“ a tam si následne vyhľadáme konkrétneho vedúceho. Pridáme ho do listiny „Selected users“ kliknutím na symbol „+“.

Nakoniec to potvrdíme tlačidlom „Save Changes“.

V hornom riadku nám teraz pribudol vedúci. Zaklikneme ho.

Ďalej si rozklikneme záložku „Výsledky testov“ a v strednom stĺpci sa nám zobrazí ďalšia záložka „Výsledky testov“, ktorú opäť rozklikneme.

Okno si necháme zatiaľ otvorené a pokračujeme v novom okne.

Teraz musíme získať link pre konkrétne výsledky testov.

Následne vložíme skopírovaný link do daného poľa „URL“ a potvrdíme tlačidlom „Save Changes“.

Pokračujeme na ďalšiu kapitolu: Odoslanie údajov pre vedúceho.